youre the closest thing to hell

hej! Vi hade två roliga dagar i Stockholm med klassen. Vi åkte med två andra klasser också vilket jag trodde skule bli rörigt, men det gick bra. Vi hade lite olika besök planerade bland annat en mordrundvanddring och besök i hovrätten. Rättegången vi såg var... spännande och lite kul. Om man får säga så? Måndags så gick jag linnea och fanny och shoppade innan vi käkade på därmedpasta. (jag och fanny luv därmedpasta)
idag drog jag mig upp vid sex fast jag kände mig dödligt trött och drog till kmti innan skolan. Nu har vi snart lunch och sen ska vi dra ut till universitetet. ciao
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0