remind me not to ever act this way again

Hej här sitter jag i skolan utan mobil. Lyckades låsa min tele igår och har inte min puk-kod. Det försvårar ju vissa saker så, som till exempel att ställa ett alarm på morgonen. Men det gjorde inte så mycket för jag fick sova ut och ändå gå upp halv nio. Har börjat att få en rätt bra dygnsrytm och somnar tidigt, as skönt!
Igår dansade jag och Linnea just dance (eller Let's Dance som hon kallade det) vilket var rätt kul. Jag är visserligen rätt dålig på allt som har med dansa att göra, men det kan ju va kul ändå.
Jaja, efter skolan idag blir det ingen träning då och får åka till Arvika istället för att fixa det här med min mobil. Kul. Eller nej. Jag vet inte riktigt. Nu ska jag återgå till min lektion. à bientôt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0