theres no use in feeling low

 
 
 
 
 
 
 
 
suppy duppys. whats up in da hoodz?  whats the dizzle? whats the rumpous? hpwzit? a-yo? (det där var alla coola hälsningsfraser jag kan)
 
Nästa månad är vi fria. Iallafall tills nästa termin. Men ändå, snart är det sommarlov!! Tyvärr längtar jag inte och känner ingen glädje för det för jag ligger efter så i skolan. Men.. jag har bara mig själv att skylla på för det så ska hålla käften. Det fina vädret försvann också lika fort som det kom fram så valborgs-ledigheten fick bestå av ett flertal filmer och många koppar kaffe.
Var inte meningen att detta skulle bli ett sådant negativt inlägg bye nästa inlägg blir posi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0