And if you're wondering I'm great I'm stronger now but still The same My love for you it will Remain My friend

 
jag ligger i min säng, känner mig dödsjuk och har ingen livskraft whatsoever. annars har väl helgen varit kul. var ute i fredags och sov sen hos bea. igår laddade jag upp för esc men råkade somna och vaknade upp när det bara var en timme kvar. om jag ska va ärlig gjorde de inget för alla låtarna är ju de tråkiga lol. som sagt så är jag dödsjuk idag och har inte ork att göra något. och måste gå till skolan imorn för vi har np. bajs. och efteråt ska vi grilla med rektorn hahahahahhahahhha förlåt men lolz
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0