i want something else to get me through this kinda semi-charmed life baby

haft en okej måndag. vi hade en lektion, så klagar inte precis. jag och fanny stack först ut till ikea och tog en kaffe och sen vidare till ica för den efterlängtade vecko-handlingen. (mycket roligt det där med att gå på ica)
 
hände en inte så rolig incident inne på ica när jag skulle betala. jag tog upp min plånbok och kunde inte hitta mitt kort. alla bakom i kön ba ååh har hon inte pengar eller och jag ba eeh aasså jag hittar inte mitt kort så jag ska nog inte ha alla dom här varorna ändå. fick lite skamset gå där ifrån. sen när vi gått ut hittar jag mitt kort i innerfickan (vrf låg de där liksom?) och gick in och fick börja om min fina handling.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0