omg look at that face, u look like my next mistake

Åh äntligen är jul typ över. Runt den här tiden känns det verkligen som det bara finns två sorters folk - folk som gillar jul och folk som inte gillar jul. Gissa vilken typ jag är lol. Julafton liknade de flesta andra julaftorna massa mat, paket och mer mat. Juldagen spenderades hemma hos farmor med släkten som den alltid brukar. Jag var där någon timme innan jag åkte till Emma och träffade dom saknade kompisarna. 
 
Igår hade jag huvudvärk hela dagen, trodde bara jag var bakis men idag mår jag ännu mer skit så har väl lyckats blivit förkyld. Tråkigt, har inte varit sjuk på jätte länge och så blir jag det när det är lov. Peace out
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0