He doesn't look a thing like Jesus, But he talks like a gentleman

Spenderade halva natten med att spela songpop mot josse, jag vet, vem spelar songpop liksom? Det är såå roligt ju. Jag kanske borde skaffa en riktig hobby? hmm..
 
Jag och Jossen åkte till den trevliga staden i förmiddags och gick lite på biblioteket och andra spännande platser så som coop. Mycket trevligt, jag fick med mig boken "Äta Djur" vilket de ska bli mycket tevligt att läsa. Annars har jag stogit i köket ett par timmar och fixat med  mat tills på julafton. Någon som kanske är intresserad av att se den veganska sillen jag gjorde? Eller rödbetssalladen? Maten blev iallafall god och ipr ser jag faktiskt fram emot julbordet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0