bäst musik

Jesus kristus vad svårt att bara skriva om några favoritalbum... Så jag sammanfattar flera här istället lol
 
 
 
 
 moose blood // i'll keep you in mind from time to time
Okej 2014 var året jag upptäckte Moose Blood och jag tror mitt liv är förändrat. Wow det här albumet är nog det mest genialiska efter något av Jimmy's album. Så gillar ni emo/punk/vad man nu kallar det, this is it.
 
 
 
och hät har vi albumen jag inte orkar skriva om men är minst lika bra ändå.
 

knuckle puck // real friends // state champs
 
 

modern baseball // taking back sunday // royal blood
 
 

frnk iero collaboration // new found glory // issues
 
 
Så, dom här albumen stod verkligen ut för mig. Har jag glömt något as viktigt album??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0