min ängel, du är det bästa jag inte har

hej! ligger hemma och dricker kaffe och har inget alls planerat för dagen. är super trött så det är skönt. hade en vanlig tråkig dag i skolan. kändes som vi gick ett par timmar extra.. drog till gengåvan (¿) med linnea och henriette. vi tröttnade rätt snabbt dock och drog.
 
asså helt ärligt vilket tråkigt inlägg, kan berätta vad som hände på bussen istället -
 
jag hade haft hicka i typ en halvtimme och det började bli ganska irriterande. så eftersom bästa sättet att få bort hicka är att bli skrämd sätter jag mig och tittar ut genom förnstret och ber linnea och henriette att skrämmma mig. meeeen, eftersom dom inte tycker min idé är så smart så skrämmer dom mig inte och jag fortsätter att tjata på dom och så helt plötslig så skriker killen som sitter brevid mig (ingen aning om vem det var, nej) BUU! Safe to say, min hicka försvann och jag har inte slutat skratta än. Vet inte heller vem av mig och honom som blev mest förvånade över hans impulsiva skrik.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ikea

Kan du skicka bilder snart SEGIS

2013-09-06 @ 18:59:01
Postat av: Ikea

Kan du skicka bilder snart SEGIS

2013-09-06 @ 18:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0