mayday situation overload

yo peeps. Har faktiskt varit sugen på att blogga senaste veckan. Tyvärr så är mina föräldrar snåla och låter mig bara ha pytte lite internet varje månad i lägenheten och den tog ju slut efter fem dagar. Helt ärligt inte för att överdriva men det är ju ett helvete att inte ha internet. Man kan inte kolla upp minsta lilla grej och inte göra skolarbete. fitta jag som vill ha sakert klart för mig blir ju sönder stressad av det
 
som ni märker har jag inte bästa dagen. Vaknade med ett skit stort leende på läpparna var lycklig och faktiskt exalterad för att gå till skolan, men det är VISSA saker och människor som kämpar för att jag alltid ska må skit. Orkar ju inte med något längre. Åh, sitter i skolan nu och nästan gråter, fan vad jag hatar allt. Orkar inte kan inte någon bara krossa mig med en sten eller något så slipper jag mer
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0