where did u go

lol ljög i senaste inlägget, fannsan följde inte alls med mig att handla. jag åkte faktiskt ensam. men stack lite spontant med ronja till ikea istället. var kul och kika runt lite. jag hade inte något att köpa men det är mysigt att gå runt där ändå.
 
annars händer inte mycket som vanligt. igår var jag på max och idag donken #beach14 liksom. skoja käkade faktiskt inget igår. eller aa hmm who cares. sitter i mitt kök med en bra bok  (läst ut den faktiskt, därför jag kom på att jag kunde blogga) en kopp kaffe och ett gott ljus. försöker mentalt förbereda mig att jag ska börja en halvtimme tidigare imorn. Jobbigt va?
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

vad luktar den? boken alltså. gillar lukten av bokmal

2013-10-02 @ 22:37:40
Postat av: Anonym

har inte luktat på boken

2013-10-03 @ 12:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0