empties #14

yoo sup yall
 
har inte använt upp produkter sen juli men nu såååå kommer det tio nya produkter som tagit slut
 
 
tresemme conditioner - funkar helt ok. har för mig att den har uttorkande ingredienser dock
aussie 3 minute miracle deep treatment -  det här är helt klart min favorit hårinpackning som jag testat. gjort håret frisk, mjukt och luktar super gott
aussie aussome volume shampoo - ett volymshampoo so gör sitt jobb och luktar till och med ännu bättre än inpackningen
formula 10.0.6 in the T zone mattifying cloth masks - den här innehåller tre stycken ansiktmasker som ska göra t-zonen matt. jag har inte märkt några undervärk av dem, men jag har inte andvänt dom regelbundet heller,
 
 
 
LdB Hydra Sensitive - En deo som luktar gott typ.
ACO Ögonmakeup Remover - En olja som tar bort ögonmink bra
IsaDora Big Bold - Big är den verkligen, så kan man inte hantera en stor borste är inte detta något. Men när man vant sig är den bra
The Body Shop Pink Grapefruit Shower Gel - TBS shower gels är ju jätte mysiga och luktar gott. Just denna är väldigt fräsh och passar på morgonen
MUA Lipstick nummer 4 - Väldigt skirt roa läppstift. Perfekt att bara slänga på när man inte vet vad man vill ha på läpparna
Lush Mask Of Magnaminty - Ansiktsmask för hud med finnar. Den håller länge eftersom jag bara använder den i t-zonen och den är bra så nästa gång jag är på Lush ska jag nog köpa en ny
 
 
Så! Det var mina tomma för den här gången :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0