this is sempiternal

Bring Me The Horizon var grymt. Vi träffa även hela bandet innan spelningen. Gick ganska fort att köa. Vi var utanför grönan någon gång vi halv åtta kanske. (skulle vart där tidigare men våran buss var en och var tvungen att springa och köpa kaffe hhehe..) Sen vid tre fick vi komma in på Grönan så då gick vi bara runt där.
Dagen efter var ju tvungen att gå upp halv sex för att ta tåget till Karlstad. Gissa hur trött jag var när jag kom hem igår? Ja jag har lågit och sovit ändå sen jag kom hem iprincip.
 
 
awww den här bilden är min favorit jordan är så sööt

Lee var typ jätte stressad och tog bara bild med tre av oss. Visst ser han glad ut förresten? hahah
 
hej jag är inte alls stel och han putar inte med läpparna
 
aww gillar den här också. men ser verkligen på mig hur nervös jag är och adfghh
 
hihi oli är ju tom spinkigare i verkligen än vad han ser ut på bilder
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0