So here we go again, wish that we could start again

Gjorde inte så mycket shopping, men mer än vad jag hade planerat. Är iallafall nöjd med allt och det är väl det som är huvudsaken?
 
Jag köpte faktiskt kläder. I know, you can't believe it right? Helt förvånade kanske ni inte blir ändå när det bara var ett par svarta jeans och ett grått linne?
 
 
På Sephora köpte jag från Make Up Forever ett Aqua Rouge i färgen #19 Pomegranate Pink. Har hört jättejätte mycket bra om de här och hade jätte svårt att välja vilken färg jag skulle köpa. Så nästa gång måste jag nog köpa 16, 18 eller 20. Köpte även ett gel överlack som ska vara i klass med Chanel's version. Vi får se hur det funkar! Fick även bli en lipliner från sephora's egna märke.
Rimmel apocalips köpte jag från Åhlens. (rimmel finns bara på åhlens city) Tyvärr var färgen lite för nude, men vi får se om jag kan få den att fungera.
 
Sen köpte jag även en ögonskugga från MAC till min palett. Den här gången fick det bli Omega. Som ni ser har jag redan lyckats sabba den dock.
 
Sen de sista.. Från Lush köpte jag badbomben Butterball. Lila härfärg från Directions köpte jag på Shock. Bring Me The Horizon's nya skiva Sempiternal köpte jag så dom skulle kunna signera den nästa vecka, men så ställde dom in signeringen... Gör inget att jag köpte skivan dock, för den är så grymt jävla bra. Verkligen deras bästa!! Det sista är konstiga ansiktmaskar från MUJI.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0