Great times with far better people

hej! De tre dagarna i Stockholm med klassen blev över förväntningarna. Vi fick mycket mer tid att göra vad vi ville än vad jag trodde vi skulle få vilket var kul. På måndagen var vi på ett museeum och sen gick runt i gamla stan och frågade frågor i olika butiker. Det tog inte särskilt lång tid och sen hade vi fri tid hela kvällen. Vi gick runt lite på stan och gick i Gallerian. Och viktigast av allt: käkade fro yo!
 
Sen på kvällen var det många som var pigga och det blev väldigt lite sömn för många. Jag gick och la mig vid två, så jag rätt mycket sömn ändå. Det var nog bra för på tisdagen hade vi massa saker vi skulle göra. Först var i i hovrätten. Vi delade in oss i tre olika grupper och fick titta på olika rättegångar. Jag var på försök till rån. Var intressantare än vad jag trodde de skulle vara. Efter rättegången gick jag och Fanny och käkade lunch på Waynes och drack juice från joe & the juice innan vi skulle till Nordea Finans. Efter Nordea Finans så gick vi till våran mentors syster som pratade om massor innan vi gick och käkade pizza i humlegården.
 
På kvällen hade vi lite genomgångar och sen satte vi oss och tittade på en film. Jag var trött som fan och gick och la mig efter filmen. Onsdagen var helt klart roligaste dagen. Då fick vi göra vad vi ville hela dagen så vi gick helt enkelt bara i massa affärer. (och käkade fro yo såklart) Tågresan hem däremot var väl inte den roligaste. En tre timmars tågresa blev pga många saker sju timmar lång.. När vi äntligen kom fram till Karlstad skulle SJ fixa en taxi tills oss men vi satt nästan i en timme och väntade på den och den kom aldrig. Så till slut sa personalen till oss att det helt enkelt var bättre att vi tåg tåget.
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Gott med glass :D

2013-05-13 @ 20:53:25
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0