pervo tits

hej guys! Var sjukt trött i skolan idag..  Vi går länge varje dag nu också så det hjälper inte precis.. Jag och Fanny gick runt lite på stan en snabbis efter skolan medans vi väntade på tåget. Jag har typ haft isöndur alla mina kläder på senaste tiden så måste uppdatera garderoben lite, fast jag inte har några pengar..
 
Tänkte klicka hem ett skitsnyggt ATL linne förra veckan men det hann ta slut innan jag köpte det så sökte runt lite på nätet efter andra lite annorlunda atl mech. Slutade med att jag hittade ett jättefint egenritat linne och bestämde mig därför att jag också ska göra ett. Tyvärr är inte mina målar skills så höga, men vi lär väl märka hur det blir. Hade tänkt att köpa en tisha och klippa isöndur men hittade ett perfekt linne på hm som var "klippt" i ärmarna och kostade typ 50 spänn så till och med jag hade råd med det ;)
Lägger väl upp bild på hur det blev när jag ritat, om jag inte skäms för mycket då..
 
hihi vetatt jag postat bilden 245 gågnger innan men jag gillar den ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0