like what

Hej!  Har faktiskt försökt att blogga men blogg.se fuckar upp för mig hela tiden, gick inte att lägga upp bider och gick inte att logga in på mobilen.. Veckan har varit väldigt lugn. Var i Challa i torsdags med Bea och mammsen. Jag köpte några nagellack och ett par byxor. (som sagt har jag isöndur alla mina)   Fick inte köra något dock för Bea ville träna? (hon har haft körkort i tre år haha)
Har en lugn lördag morgon och ligger i min säng och försöker komma på om jag ska börja läsa Perks of being a wallflower eller inte. Jag vet att om jag börjar läsa den kommer jag inte kunna lägga ifrån mig den och gråta floder.. #thuglifebro
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0