empties #13

Var längesedan jag använde upp tio produkter nu. But here they are!
 
 
De här torrshampoona var ingenting för mig! De gjorde bara mitt hår värre. Pantene fick jag hemskickat för snart ett år sedan nu. Hade inte så stora förväntningar men blev väldigt positivt överraskad av shampoot och balsamet. Hårinpackningen var för fint hår och gav mig inte rirktigt så mycket återfuktning som jag skulle velat haft, men ok för de låga priset.
 
 
Den här rengöringen hade jag läst mycket positiv om på olika bloggar och jag är inte besviken. (redan köpt ny) Den gör rent med aha-syra vilket är bra om man är dålig på att exfoliera som jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0