Bråvalla All Time Low Paramore A Day To Rember Jack Barakat omg what ens

Asså shit Bråvalla.. Vet inte vad jag ska säga.
 
Jag såg All Time Low för fjärde fucking gången. Dom var så sjukt jävla bra och jag var front row. Det kom att endel folk även fast de spelade så tidigt. Och verkligen alla jag snackade men efteråt var jätte nöjda och tyckte de var as bra.
Efter deras spelning satt vi några och väntade i flera timmat på att någon av dem skulle komma ut. Sen när Stone Sour spelade såg vi att Jack och Alex var side stage. Vi stod och hoppade och vinkade jätte mycket så de skulle se oss. Sen gick Alex och han såg oss inte. Men sen när ajck gick så vinkade han åt oss! Men det gick kanske typ 30min coh ingen kom ut och sen wooops så bara stod Jack där.
Då helt plötsligt kom det massa folk som inte vart där hela tiden.. Men jag tror Jack kände igen mig från när vi stodit och vinkat på stone sour så han gav mig (av alla människor som stod där!!¿) sin vattenflaska!! Ingen av de som tog bild med honom typ sa någonting men jag pratade faktiskt lite med honom. Och då sa han att han kände igen oss som hade stodit där och jag frågade om han gillade mig tröja och han bara självklart haha. Omg så underbar han är.
 
Och juste snackade även lite med Evan, så söt han är.
 
lite bilder och mer rant längre ner ((:))))
 
 
 
Okej så det var lite All Time Low related. Now to everythin else.. Jag vann ju den där jävla piss tävlingen att få träffa Paramore. Men de som höll i den var sena så vi hann inte! Så jävla ledsen jag blev. Stod seriöst och grät med tjejer jag precis träffat, och jag gråta in public? Men vi gick till scenen Paramore spelade och vi blev second row i mitten och sen var spelning sjukt bra. Och det är ju musiken som är det viktigaste.
På lördagen spelade A Day To Remember. Det var så sjukt bra! Jag hade väntat mig en bra spelning.. men asså.. Damn.
Träffade Andreas Wijk också. Vi stod och snacka lite och jag sa att jag gillade podcasten och han verkade verkligen uppriktigt glad. Det var kul.
 
Allt har varit så kul och jag har träffat så många bra männisor.. Tack som fan alla inblandade
 
 
 
 

sista bilden visar så perfekt hur glada alla var på paramore ☺☻☺☺♥
Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0