Kicks nya bb cream borstar och jesus kläder.

När jag var nere på stan sprang jag in på best clothes för att se om dom fått in någonting roligt. Det hade dom inte kan jag lova er. Men jag köpte iallafall en tshirt. Köpte den i en stooor storlek, för jag älskar oversize tishor!
Kunde inte heller låta bli att gå in på Kicks och klämma lite på deras nya borstar. Den som jag var mest sugen på var vad dom kallar BB Cream Brush. Var tvungen att testa den då den ser ut att vara en bra dupe för Shiseido Perfect Foundation brush.
 
Nu ska jag snart titta på p3 Guld! (håller mig borta från twitter, instagram och facebook så jag inte får några spoilers)
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Nu är vinnaren korad, kolla om just din blogg blev utsedd till veckans blogg! :)
Kram <3

2013-01-20 @ 17:57:55
URL: http://mylifeasannie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0