Chelsea say that you love me

Finns inget bättre än att vara ensam hemma på morgonen. Det lyser vitt av all snö ute med det syntes även lite sol när jag vaknade. Kanske blir ett fint lov det här. Har käkat grilled cheese, druckit smoothie och för mycket kaffe. Som vanligt? Kollat på Carrie Diarries också som jag började kolla på igår. Jag har ingen serie att titta på nu, snällasnälla tipsa mig om någon bra? Jag älskar serier och dom serierna jag sett har jag iprincip sett 1000ggr. See my problem?
Nu sitter jag nere i köket och lyssnar på.. The Summer Set.. Jag skäms ju. Har börjat blivit my guilty pleasure. Läser även en bok, har inte läst en bok som inte har med skolan att göra på väldigt länge. Känns, bra?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0