breakfast for a king or ehm a pig

Hej! Jag och Fanny har haft ett par as bra dagar i Stockholm. Tyvärr mådde jag jätte dåligt onsdagen och halva torsdagen. Sånt som händer när man glömmer dricka och är väldigt nervös antar jag. Jag köade från klockan åtta ungefär och det var jävligt kall. Men  det var jätte kul och träffa alla man inte sett på länge! :D
 
Spelning var självklart hur jävla bra som helst. Pierce The Veil var helt magiska och fina. Bring Me The Horizon var lika brutalt som det brukar vara lol. Men dom är ju så sjukt bra så det finns inte ord. Alla borde se dom live även fast man kanske inte riktigt gillar den musiken.
 
Igår hade jag och Fanny shopping dag. Det snöade som fan! Jag köpte tyvärr inte så mycket, blev en tröja på Brandy Melville och hårfärg. Eller tyvärr och tyvärr, min plånka blev nog ganska nöjd. Nu har jag haft en lugn morgon vilket VERKLIGEN behövdes. Jag och mamma ska snart åka till Charlottenberg. Puss yall
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0