yes i have

Hej! Andra dagen i skolan efter lovet och jag är fan redan slut. Kanske beror det på mina sovvanor.. Tisdagar är alltid så himla tråkiga. Vi har tre timmar på eftermiddagen då vi får göra vad vi vill och det är så jävla drygt och tråkigt! blä. Gick med Linnea och handlade efter skolan. Jag tycker mataffärer är kul.
Sen gick vi och köpte kaffe och sen hade jag några minuter över innan tåget gick så jag gick in på Åhlens. A girl gotta look at some makeup ya know? Jag trodde tåget gick fem minuter senare än det gjorde så precis när jag kom till tåget så åkte det. Asså bokstavligen när jag kom till tåget. Jag tryckte till och med på knappen. Bitchtåget bara åkte.. Tror alla i tåget hånskrattade åt mig
Nu är jag äntligen påväg hem! Sitter och tittar på One Tree Hill och försöker att inte sova. puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0