Orange lips.

Aloha! Skön dag idag va? Solen lyser så tänker direkt efter att jag skrivit detta inlägg gå ut och lägga mig och läsa. Läser om Gossip Girl för 245 gången? Har varit på klädbytardag. Det var.. mycket folk. Hade hoppats på att jag hade hittat massa coola grejer men tyvärr så. Hittade tre t-shirtar men dom ska nog Josse få.
 
Här ser ni lite av jackan jag köpte i veckan också. Jag hade redan en stor jeansjacka men ville ha en som var ännu större och hittade den här på Erikshjälpen. Vet inte vad jag tycker? För stor? Konstig färg?
 

Kommentarer
Postat av: sofia jahnke

Hej!
ville önska dig en riktigt bra dag och hoppas att du mår bra!

Svar: tack :)
cecilia

2013-04-20 @ 18:32:46
URL: http://scenbloggen.se/sofiajahnke/
Postat av: B R O W N S U G A R

Snyggt läppstift!

Svar: tack! xx
cecilia

2013-04-26 @ 16:19:13
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0