I promise if you're with me say the word and we'll find a way

Morning! Jag vaknade över en timme innan alarmet ringde. Först låg jag och bara drog mig, lyssnade på musik, kolla twitter feeden och sådant och bara njöt av att inte behöva stressa. Gick upp och gjorde mig kaffe och mannagrynsgröt och åt samtidigt som jag scrollade tumblr och titta youtube (cilas två favorit hobbys). Nu har jag bara tagit det lugnt, sminakt mig, lyssnat på All Time Low och försökt inse att det snart att åka till skolan.
 

Kommentarer
Postat av: marina

Allt bra med dig? :)

Svar: jadå :)
cecilia

2013-04-29 @ 11:43:16
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0