Sing it for the world.

Hola! Johanna påminde mig precis att jag inte uppdaterat på ett tag så tänkte jag kunde slänga in ett inlägg.
 
Övernattningen var på kbk's klubbstuga. Eller i deras kubblokal kanske man ska säga? Den låg väldigt lång från skolan. (Man såg skolan, hehe) På dagen så hade vi lite "aktiviteter" och åkte till Mariebergsskogen. Kollade lite på djur och grillade hamburgare typ. Hahah märks det att vi går på gymnasiet eller?
 
På kvällen stack vi tillbaka till kbk. Där laddades det upp med godis och skräckfilm. Skräckfilmen var typ mer än komedi tyckte jag men.. Alla var as högljudda så somnade jävligt sent och sen bev vi väckta (av samma personer som hållit oss vakna under natten..) redan vid sju. Det som var bra med det var att vi kunde ha svenska tidigare och vi fick sluta tidigare.
 
Så jag och Fanny tog all vår packning (mycket kan jag lova) in stationen och var hemma redan vid två. Så jävla gött. Sen har jag inte gjort så mycket särskilt. Är så himla trött.. Väntar på att min syster ska komma hem. VErkar inte hända dock.

'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0