Sick picture.

Okej eftersom jag bara fick en kommentar på mitt inlägg där jag fråga varför ni läser har jag nu insett att det är ingen som läser eftersom ingen kommenterade. Eller en kommenterade ju, men skitsamma. Så ni scrollar bara flrbi mina inlägg, tack :(
 
Har haft en riktigt mysig dag. Efter skolan hade jag och Fanny planerat att åka till hennes mormors hus som ligger lite utanför Karlstad. Tyvärr råkade vi missa BÄGGE bussarna och orkade inte vänta på någon tredje så vi gick och käkade thai mat. Var skit gott! Var ett himla mysigt ställe också, satt där över en timme. Vet inte om någon har varit där, ligger strax brevid mitt i city på drottninggatan.
 
Sen blev det lite shopping. Tänker inte visa vad jag shoppade för Linda läser min blogg och jag vill inte visa henne vad jag köpte HEHHEHEHE. så busig.  Men vart nöjd med mina inköp, hittade lite saker jag velat haft ett tag nu :) Vi hann bara träffa Ronja i en kvart innan vi blev tvungna att gå till vårat försenade tåg. Vet inte hur försenat det var när vi kom fram till Arvika, över en halv timme tror jag.
Träffade lite roligt folk att prata med också i Arvika. Alltid kul och catcha up med folk. Tror inte dom tror det är att kul att catcha upp med mig men hehe.. Så nu sitter jag i min säng och tittar på lite yt videor och ska snart gå och hoppa in i duschen för mitt hår e feeeettt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0