I walk alone.

Yoo mothafuckers! Har faktiskt haft det lite fullt upp dom senaste dagarna och därför har det inte blivit någon uppdatering. På måndagen ringde morsan och fixade så jag fick komma på Klara på studiebesök på tisdag. Så igår åkte jag och mamma tilll Karlstad och det kändes bara rätt och jag bytte på en gång. Efter skolan stack vi snabbt till Bergvik och gjorde lite mini shopping och käkade Subway.
 
Idag så hade jag första "riktiga" dagen i skolan då. Känns jätte bra! Ska bli himla roligt det här tror jag. Imörn ska viha en övernattning med klassen. Antingen för att lära känna varandra eller något tror jag. Kanske blir kul, vem vet?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0