Suburgatory

Morgon! Ny vecka och ingen skola, hur awesome? Gosh, vad jag ska njuta denna veckan med att.... inte göra något! Gick upp vid tio imörse och ställde mig och gjorde pannkakor. Josse fick aldrig sin födelsedagsfrukost så jag tänkte att hon kunde få den några dagar för sent. Det fick bli havrechoklad och en cupcake till med geishafluff. Havrechoklad är verkligen min nya obsession! Hur gott som hest, kan lägga upp recpet senare.
Nu ska jag klä på mig och skit och så ska jag och Josse dra in till stan. Hon ska på banken och göra lite saker och så ska jag sätta upp lite affischer. Fast det är verkligen kallt ute, hur ska jag klara det..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0