Mina topp 6 läppstift!

Att välja ut favorit läppstiften är självklart jätte svårt när jag älskar dom alla. Det här är vad jag tycker just nu, skulle du fråga mig nästa vecka skulle jag säkert säga några andra! Dom flesta färgerna här är egentligen vår/sommar färger, men det är som jag gillar mest.
 
 
Det första är Christian Dior Diorific Lipstick 013 Bingo. Det är en mer hallonröd färg som är väldigt lättbärd!
 
Det andra är Mac Nicki Minaj. Det är det perfekta knallrosa stiftet!
 
Det tredje är Mac Costa Chic. Det är en korall färg som verkligen passar perfekt till en bränna!
 
 
 
Dom här kunda jag inte bestämma vilken ordning jag tyckte om dom mest i, så dom är bara i en random ordning.
 
Okej det första är faktiskt lite pinsamt.. Det är från MUA men jag tyvärr inte vilket nummer det är! Misstänker att det är 8, men vet inte...
 
Det andra är från IsaDora Jelly Kiss Merry Berry. Om ni har ett jelly kiss så vet ni att dom är halvtransparenta och det gör det till den perfekta röda att ha tillvardags.
 
Det sista är MUA Juicy. Detta är mitt to go läppstift, för det passar till allt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0