If you look in the mirror and don't like what you see, you can find ouy first hand what it's like to be me.

Idag är det ingen vanlig dag, för idag fyller MCR's tredje bebis Den Svarta Paraden år!
 
Hihi, The Black Parade är verkligen en av mina absoluta favortialbum (om inte favorit?) och jag kan inte fatta att hon redan fyller 6år! Det är helt sjukt.. Om ni aldrig lyssnat på albumet, gör det♥ Så många bra låtar med så många fina texter. Tror jag skulle kunna sitta och citera det hela dagarna. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och hon finns alltid där att lyssna på och gosa med. Ja, jag gosar med mina skivor hurså? Inte konstigt alls väl.
 
Vet inte hur jag ska fira hennes födelsedag.. Ska väl lyssna igenom henne och titta på The Black Parade Is Dead!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0