And you would have all the love in my heart.

Alltså jag är helt jävla säker på att jag skrev ett inlägg igår, men tydligen kom det aldrig upp. Jag och Fanny sket i Kristinehamn och åkte buss istället. Ja alltså vi bara satte oss på en buss och åkte ett tag. Sen sätte vi även upp ca 60 affischer. Vi skulle ha satt upp fler, men tyvärr så tog stiften slut. Sen tog vi tåget hem och tittade på spiderman.
 
När jag kom hem bara chillade jag och jobbade lite på min video. Så nu har jag snart en minut av tre.. Bajs vad svårt det är. Idag är det iallafall sista dagen innan lovet! Så jävla nice. Är skit trött hela tiden, så detta lovet är välbehövt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0