Vad som är bäst.

Hej! Helgen var underbar :) Jag och Josse hade typ hur kul som helst. Hängde i Täby Centrum först på lördagen och jag var på min smink konsultation. Det är alltså som en sminkrådgivning. Jag gjorde min på MAC eftersom jag gillar det märket rätt mycket. Sen kikade vi på Sephora vilket var jätte kul! Önskar verkligen att dom öppnar en webb butik snart. Vi hittade även frozen yoghurt där vilket var svin gött. Sen stack vi in till centrum och gick i affärerna ett par timmar.
 
När affärerna stängde stack vi till hotellet (båten hehe) och dumpade båra grejer innan vi stack för att försöka hitta Fryshuset. Var bra att vi åkte dit dagen före för vi gick fel först. Var inga folk där än när vi kom dit så vi åkte tillbaka och la oss och sov redan vid klockan elva. Slocknade typ på en gång för vi sov inte mycket natten före och hade haft en välsigt intensiv dag.
 
SÖNDAGEN BERÄTTAR JAG MER OM IMORGON! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0