Rimmel London Kate Matte collection 110 Instand Radiance Shimmer Touch Shimmering Sand swatch

Gissa om jag blev exalterad när mitt paket från asos äntligen kom? Det har tagit cirka 8 arbetsdagar, så lång tid brukar det väl inte ta? Rimmel finns tyvärr inte att köpa på så många ställen längre, men som tur är kan man beställa det. Dom har många fina produkter bland sina saker.
 
Jag var väligt nyfiken på dom nya matta Kate Moss läppstiftena så jag beställde ett av dom. Sen har ju även Wake Me Up-linjen utökats med lite produkter så jag klickade hem en shimmer kräm. (Den sista!) Jag skulle gärna visa läppstiftet på läpparna, men jag håller på att få ett munsår..
 
Rimmel London Kate Moss Matte Collection Lipstick 110
 
 
Rimmel London Wake Me Up Instant Shimmer Touch 004 Shimmering Sand

Först är det Instant Radiance Shimmer Touch 004 Sand kraftigt swatchad, Kate Matte Lipstick 110, Radiance Shimmer utsmetad.

Kommentarer
Postat av: Elinohman23

Snyggt läppstift! :)

2012-11-01 @ 15:22:47
Postat av: Johanna

Åhh!! Vill också prova kate moss stiften! De ser så fina ut allihop! Hoppas de finns kvar i Januari när jag ska till new york :D

Svar: Ja visst gör dom! Det borde de göra :)
cecilia

2012-11-01 @ 19:46:19
URL: http://themakeupbag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0