Nyttigaste frukosten ever.

Hej! Tänker inte ursäkta att jag inte bloggade igår. Känner att jag hellre uppdaterar när jag har lust istället för att bara skriva ett inlägg för att. Men ni känner mig, jag gjorde inget särskilt. Jag och Fanny tog bussen ut till Norrstrand för att gå på coop, vi kan ju inte gå på den i stan liksom. Hehe, inte köpte vi något där heller utan åkte tillbaka till stan och plockade upp Dumle och hade och myste med det på tåget till Wild Child. (Sorry Josse, vet att vi skulle ha dom imörn..)
 

Orkade inte äta någon frukost hemma dag. (Är så tråkigt och äta samma frukost varje dag) Så råkade gå förbi Donken och köpa en kaffe och McMuffin. Har velat smaka det as länge och det var fan skit gött! Nu sitter jag i skolan och ska skriva en krönika. Men jag klarar verkligen inte börja. Alltid när jag ska skriva något i skolan (spelar ingen roll och det är svenska eller samhäll) så har jag jätte svårt för att skriva. Jag kan inte komma på ett enda ord att skriva. Men om jag skulle skriva en text om tex ett läpstift eller en bra låt så kan jag skriva hur mycket som helst. Ni märker ju till exemper hur jag pladdrar på i detta inlägget? Jag får försöka hitta något om språkvariation som berör mig så kommer jag nog säkert igång. Det är svårt att hitta just det bara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0