You're so weck.

Hey guys, haft en okej dag än så länge? Det har jag allt haft. Är lite trött för jag sov ganska dåligt inatt och vaknade flera gånger. Sen hade vi bara tråkigt lektioner i skolan som orientering!! Men vi fick kokkorv till mat i skolan idag, wich i love! Korv, rostad lök och gurkmajonäs ♥ Hihi..
Tog mig en promenix hem från skolan, tyckte det behövdes efter den stora lunchen... Ligger och chillar framför youtube lite, ongera är här och är helt dampiga i vardagsrummet... Ska inte göra något särskilt idag, tror jag skippar att träna idag och bara pluggar. Har prov på fredag och jag ska redan börja plugga, jag är så duktig. Men vill verkligen ha bra betyg på det så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0