Imma makeup lover.

Cyklade hem en snabbis förut för att lägga en beställning och hämta lite grejer jag fått på posten. För ganska exakt en vecka sedan gjorde jag och syrran en mini beställning från elf och idag hade produkterna kommit. Jag köpte bara ett läppstift och ett rouge. Jag hade även beställt två Rimmel läppennor från Feelunique som kommit.

Och sist men inte minst hade jag även fått tamponger och en rakhyvel, men det tyckte jag inte behövde fotas;)



Elf studio Blush i färgen Peachy Keen. Superfin peachy färg som passar perfekt den här årstiden!


Elf Mineral Lipstick i färgen Runway Pink. Detta läppstiftet är en fin rosa/nude färg! Cila ♥ läppstift


Rimmel lasting finish 1000 kissies lipliner pencil
004 Indian Pink / Rimmel lasting finish 1000 kissies lipliner pencil 011 Spice / ELF Mineral Lipstick Runway Pink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0