This is serious.

Ligger och kollar på 90210, skräll? Vi fikade och hade det trevligt förut. Var lite kul och se när mikael öppnade alla sina paket från mamma ;) Efter lyckades jag övertala mamma och Josse att vi skulle ut och övningsköra. Så jag körde till Jössefors så Josse fick köra lite där och sen sen körde jag tillbaka igen. Har bara chillat sen. Städat, rensat och ordnat. Tycker det är skit kul att städa och slänga!

Nu ska jag snart lägga mig ner och göra klart mina kvällsrutiner. (många krämer och olika skit!) Sen ska jag försöka sova, för tidigt imörn åker vi till Karlstad. Haha vilken resa va? ;) Nej men det ska bli trevligt, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0