Vi får se.

Vi somnade rätt snabbt igår efter att vi satt igång filmen. Kan erkänna att jag var ganska trött när jag vaknade runt åtta av jävla barnprogram.. Jag gick och väkte Alicia och så började vi att göra pannkakor till Johanna. Dom blev helt okej, fast vi improviserade lite! Så vi käkade en mysig födelsedags frukost innan jag var tvungen att sticka iväg till soc. Satt och pratade där i en timme och åkte sen och kollade synen och handlade lite.
Nu är jag hemma klockan är inte mycket, vädret är skönt och det är massa människor här. Så jag ska inte spilla mer tid åt datorn känner jag. Puss så hörs vi sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0