I can't seem to shake it off my mind.

Malin, jari och ongera var ju hemma hos oss igår så vi satt ute i solen och lekte. Gick en liten promenad med Emma. Inte för att hon orkade cykla särskilt långt men. Sen eldade vi lite gräs och tvättade bilarna. Som ni kan tänkta er är jag väl mer iaktagande än action..
När mamma kommit och  hämtat mig igår gjorde vi inget särskilt. Satt mest och tittade på någon film. Men jag kände att jag var jätte trött redan runt 10-11! Så jag somnade rätt tidigt kan jag erkänna. Men det var nog ganska bra för jag gick upp tidigt idag för att kära ett pass distans och cx. Har precis kommit hem och känner mig helt slut! Det nya cx passet är verkligen så roligt och jobbigt!

Nej nu ska jag ta och hoppa i duschen och sen lägga mig ute och sola. Tror inte jag har någon bra bok här men. Nu ska jag få lite färg, svart på en kvart here i come!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0