Så gör vi vad en vill.

Idag kom äntligen mitt efterlängtade paket från BeautyBay! BeautyBay brukar vara snabba med leveransen så jag trodde jag skulle hinna få detta paketet till balen, menmen..



Jag saknade en brun kajal i min sminsamling och tänkte att jag skulle testa Urban Decay för deras 24/7 Glide-On Eye Pencil är ju väldigt omtalade. Så jag beställde en i färgen Demolition som är en matt mörkbrun. Urban Decay finns inte att köpa i Sverige men det funkar ju jätte bra att beställa, 143kr.


Kommentarer
Postat av: jenny <3

allt bra idag? :)

Svar: jara, själv då?:)
cecilia

2012-06-18 @ 19:19:10
URL: http://jennykarolin.blogg.se
Postat av: Charlotte

Sv: Jag kan inget annat än rekommendera color tatoo otroligt mycket! Jag använder min både som basskugga/primer, ensam som ögonskugga och som eyeliner. Det vanliga priset är 99 kronor, men jag köpte min när Åhlens hade erbjudande på den.

2012-06-18 @ 22:42:15
URL: http://www.charlottegerman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0