Keeps me wanting more.

Hade en vanlig chill söndag igår, orkade inte bloggat. Kvällen spenderades såklart framför BB! Finalen var ju faaen bäst! (Jag det bästa var när Markolioos tuktuk körde rakt in i publiken.. ) Somnade faktiskt före klockan tre vilket är ovanligt för mig... ;)

Skolan idag har väl varit chill egentligen. Men vi gör inget och betygen är satta så det känns så jävla onödigt.. Man kan väl för fan få va hemma och sova. Jag är världens lyckligaste chey nu också för P&L BILJETTEN ÄR BOOOOKAD :D hihihi Jag förstår inte att det är sant då men.. Underbart känns det! Ska snart ta mig en kopp té och kolla på MTV Movie Awards. Puss på er gullungar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0