And fuck you.

Tänkte ta upp en grej som många frågat mig....

Jo, som ni märkt så den senaste månaden/månaderna har jag inte bloggat som jag gjorde innan. Jag skriver mindre och mer sällan. Även så lägger jag upp mindre bilder och skriver mindre personligt. Så varför skriver jag dåligare och sånt?

Tänk....

En del vet redan varför och jag vet att dom delar min åsikt. Men grejen är att det är en person som får mig att inte vilja blogga. (Bea tyckte jag skulle hinta det bara, men jag skriver det som det är.) Den personen är inte som andra läsare att den vill... jag vet inte vad ni vill, förlåt. Men den personen läser iallafall min blogg BARA för att snoka. Visst, man bryter ingen lag på det, men det får mig att inte vilja blogga något mer.

Vet inte om jag ska lägga ner bloggen helt, tills jag vet att den idioten slutar snoka i mitt privatliv eller hur jag ska göra.

PUSS på er andra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0