The flavor of your lips is enough to keep me pressing.

Idag har jag förvånansvärt faktsikt inte varit i skolan! Utan idag har jag varit på en så kallad "Mini kock dag" (?), det står iallfall så på lapparna som sitter uppe i skolan.. Det var mycket roligare än vad jag förväntade mig att det skulle vara. Hade väntat mig något likanande som den Omvårdnans dagen jag var på, som sög.
Vi började dagen med att åka buss till Charlottenberg och kolla runt på Thon hotel. Sen åkte vi vidare till skolan i Åmotsfors. Där fick vi prova på några olika saker. Även fast det var kul och så tror jag inte det är just den linjen jag vill gå. Vet inte om jag precis vill vara kock i framtiden? Men vad vill jag bli då? Bra fråga.


Kommentarer
Postat av: vhbjhg

Lyxhora!

2012-01-13 @ 20:40:48
URL: http://josefinedijkstras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0