Ser jag inte lite trött ut?

Hej! Kommer ni ihåg mig? Skoja hehehe!;)

I fredags var det ganska fullt upp hela dagen.
Skolan var faktiskt helt okej. Efter skolan hängde jag med hem till Julia ett tag innan Marika kom och hämtade mig. Det var ganska fullt upp i Högvalta i fredags, för Marika fyllde år. Den kom ganska mycket folk och vi fikade en del.
Jag drog hem tidigare än vanligt för jag skulle till Johanna och ville hinna baka kladdkaka innan, haha! Så det fick bli bakning snabbt innan Johanna kom och hämtade mig så vi kunde möta upp dom andra och handla. Vi köpte grejer till tacos och sen åkte jag och Johanna med Jeff tillbaka till henne. Sen har det bara vart soft häng, mycket ätande och sånt. Vi var väldigt många under kvällen, typ 11st? Men sen var vi typ 5 styckna som stannade kvar och sov hos Johanna. Var länge sen jag frös så mycket som inatt!
Morsan hämtade mig vid tre typ, så hämtade vi Bea och åkte hem och käkade. Sen la jag mig på min säng och har sovit fram tills nu. Tänkte kolla på p3 Guldgalan 2012 nu! Hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0