Depend Myrra Nageolja



Tappade bort min guldklimp för ett par veckor sedan. Denna olja är så bra på mina naglar! Hittade den faktiskt i lådan där jag ahr mina nagellack, bra koll! haha.. Men seriöst, rekommenderar den verkligen och den lilla storleken som jag har kostar bara 25kr!

Så här skriver Kicks.se om produkten:
Depends nagelvård i minilackformat! Depends Myrraolja ger en intensiv vård till naglar som är torra, flisar sig , lätt spricker eller är mjuka. Berikad med mandelolja och E-vitamin. Återuppbygger och ger näring till nageln. Verkar fuktgivande, stärkande och gör så att nageln växer snabbare.

Kommentarer
Postat av: Addie Hero

re; den är från topshop :D

2012-01-31 @ 07:51:22
URL: http://addiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0