I come Alive.

Så efter allt tjat så kommer detta inlägget, alltså min London shopping! På så lite tid hinner man shoppa mycket (för mycket) och det blir lite grejer. Varnar er för ett långt inlägg med många bilder. Det varierar också på kvaliteten eftersom endel bilder är tagna med systemkamera några med digital och några med mobil ;)
Jag är jätte nöjd med min shopping, jag hittade allt jag planerat att köpa!

Soleil Tan De Chanel Bronze Universal Bronzing Makeup Base.



Sleek Storm Palette. Visste ser skuggorna ut som mini våfflor?




Nars Blush Orgasm.



Benefit Box Powder Hervana. Detta är deras nya, den är så söt!!




Torrshampoo, spännande?



En genomskinlig mascara, en guldig/brun kajal och en mascara från Rimmel som jag är jätte excited på att prova.


Sleek Face Contour Kit. Detta är alltså en matt bronzer och ett highlighter puder.



Ett tom MAC palett och två ögonskuggor i färgerna All That Glitters och Satin Taupe. Visst ser dom ensamma ut :(




Läppstift i färgen Morange.



Fraaaanser giller vi.


Pressat puder......


Rimmel Wake Me Up Foundation.



OPI Nicki Minaj Minis.



Essie, Orange It's Obvious.


Carmex


En av mina fyra hårfärger jag köpte.


Kärlek till denna shower gelen. Känns som man badar i mint. Underbar är ordet. Önskar jag kunde shoppa 10000 till. Om någon vet vart man kan köpa i Sverige, SÄG TILL!


Lösnaglar och nagel stickers.


L.A. Colors, Metallic Purple och någon mer.


Två concealers.



Bourjois Chocolate Bronzer.


NYC Skin Matching Foundation.


Two Lipsticks.


MUA Heaven and Earth.


Barry M nagellack. Kameran ville inte fokusera..


MAC borstarna jag köpte ♥ Uppifrån: 182, 219, 217, 222, 168, 129.



Och sen var det smyckenas tur. Översta är från Primark, Forever 21 och sen Primark igen.


New Look, Forever 21, Urban Outfitters, New Look.


Ett par blåa byxor och en halsduk, bägge Primark.


Två blåa tshirtar från Primark och River Island. Basic linnen från Primark och tisha från Forever 21.


Underkläder, Primark.



Pyjamas eller vafan det heter från Primark.




Så nu har jag glömt litte saker men inte orkar jag fota mer grejer! Puss på er och hoppas att ni som ville ha detta inlägget blev nöjda!!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0