MORNING GUYS.

Tjeeennna! När jag kom hem igår bakade jag lite och åkte sen till Mikaela och överraskade henne lite! Hon var sjuk och trött så vi låg bara och kollade på film. Såg lite Andra Avenyn och Kommisarie Späck. Jag var så himlans trött, så jag ringde mamma vid elva och fråga om hon kunde komma och hämta mig.

Har inte gjort så mycket nu på morgonen, det brukar bli så. Sitter och tar på mitt hår, älskar när det är ny duschat. Och som den snälla människan jag är har jag också stogit och stek Amerikanska Pannkakor med banan i. Så jävla gött vare. Seriöst, ni måste testa att steka med banan om ni inte testat det!

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på Familjen Annorlunda och bare tat lugnt!


Haha visst ser mina finnar/pormaskar/sår ut som fräknar ;)

Kommentarer
Postat av: Micshiiet

Söt du bebis :) Tack så mycket !

2012-02-04 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0