Alex are we married yet?

Mondays sucks. Sii senoria! We aldready knew that. Fuck off pussy. Shut the fuck up you bitchmotherfucker.
 
Om några timmar är veckans första dag avklarad då. har inte bjudit på något särskilt spännande än så länge. Men man gör det väl till vad det blir? Sitter och argumnetarar med mig själv om jag ska sova eller göra skolarbete. Funderar på att sitta uppe och göra det inatt istället. Är faktiskt trött nu.
 
Oj två timmar senare kanske man ska skriva klart det blogginlägget jaaa.. Sitter och tittar runt på kläder och annan tråkig skit. Eller det är väl lite kul, men jag får inte shoppa så. Ska börja handla på röda korset, då kan jag shoppa loss nästan varje dag. Jihoooo
 
Titta va alex retweeta :D Gjorde min dag. Seriöst jag sitter och gråter och lyssnar på den lten hela dagarna♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0