Lala

Tänkte jag kunde slänga in ett snabbt inlägg innan jag åker till Erikas konfirmation.
 
Jag fick nämligen en fråga av Johanna varför jag inte uppdaterar lika mycket längre och svaret är faktiskt väldigt enkelt. Jag tycker att till varje blogginlägg man skriver så ska man ha en bra bild till. (alltså så texten och bilden hör ihop) Men nu är det så att min dator är så himla gammal att jag inte ens kan lägga över bilder från min mobil till den. Så om jag nu ska uppdatera så är det bara cam bilder som gäller typ, och det tycker inte jag är så kul.
 
Jaja, nu sk ajag åka på den skiten. Puss.

Kommentarer
Postat av: tjena

Du kan väll börja med att lägga upp dagens outfit på bloggen? :) Då kan du ju ta helkropps bilder me camen i olika vinklar :) Sen har du väldigt fin kropp och fin kläd smak :)

Svar: va
cecilia

2013-01-29 @ 14:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0